fredag 21 augusti 2009

Yippieeeeee!





Nu är mina Lakesides klara!!! Jag trodde aldrig att det skulle hända, men nu är dagen äntligen här. Förhoppningen var att kunna visa upp dem på stickkvällen på torsdag, men nu har jag åkt på kvällsjobb och kan inte komma. Bilderna kommer i alla fall här! Den som är bakifrån har jag tagit själv. Det är därför den är lite sned. Jag blev lite desperat ett tag, då jag upptäckte att batteriet i kameran var urladdat och att jag inte hittade batteriladdaren. Jag tog dock sambons gamla kamera som är första generationens digitalkamera (typ). Fördelen är dock att bilderna går snabbare att ladda upp. Nu ska jag ner på festivalen och köpa lite mat i mina nya Lakesides. Hahahahahahaaaa!

2 kommentarer:

Annas garndrömmar sa...

Så himla fina de blev! Och färdiga :) Jag får nog ta och tvångssticka lite på mina jag också...

Anna sa...

Fiiiiina!

Attans att vi inte får se dem på torsdag...