tisdag 14 april 2009

Tålamodsstickning

Efter mitt senaste besluta att färdigställa fler projekt samt den gångna torsdagens stickcafé med tillhörande pikar angående min evighets-thermal: "Jag tror aldrig att jag har sett dig med något annat projekt" och "Var har du tagit mönstret? Jag tänkte så att man kan få se hur det ska bli. Det kanske jag aldrig får annars" har jag stickat som ett litet djur på ovan nämnda projekt. Det har varit ca 20 cm i typ ett år, men nu har jag redan kommit till öppningen där knapparna ska sitta.


Ett annat projekt som jag stickat flitigt på under påsken är Pioneer (också från Knitty) som jag startade för ungefär en vecka sedan. De två är faktiskt det enda jag stickat på under föregående vecka. Det måste vara någon sorts rekord!



2 kommentarer:

Annas garndrömmar sa...

Äntligen har jag då hittat hit :)

Anna sa...

Och jag med! Den ena Annan efter den andra. :)

Jag tycker din Thermal är superfin!!!